Νέα-Ανακοινώσεις

Ένα "ευχαριστώ" στους παραμυθάδες μας!

Μια δύσκολη χρονιά τελείωσε !

Η  βιβλιοθήκη μας κρατήθηκε ζωντανή με τις προσπάθειες όλων των μελών της σχολικής κοινότητας , της μεγάλης μας οικογένειας .

Ο ι  Παραμυθάδες μας , από την Δ΄, την Ε΄ και την Στ΄ , τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας , διάβασαν λογοτεχνικά βιβλία με υποδειγματικό τρόπο στους μαθητές των μικρών τάξεων .

 Η  ώρα του Παραμυθά έγινε για τους μαθητές το δροσερό αεράκι που έφερε κοντά μικρούς και μεγάλους , ένα ευχάριστο διάλειμμα στο απαιτητικό καθημερινό μας πρόγραμμα .

Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά που έγιναν οι φετινοί μας Παραμυθάδες και να σας δώσω την υπόσχεση για περισσότερους Παραμυθάδες την καινούρια σχολική χρονιά .

 

 

                        Καλό καλοκαίρι και καλά μακροβούτια                          

 στις μαγευτικές θάλασσες των βιβλίων

εικονα.jpg                                       

   

         Η υπεύθυνη  της σχολικής βιβλιοθήκης  σφραγιδα

ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΩΝ png

 

 

 

Εισαγωγή μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη του Πειραματικού Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2021-2022

Αγαπητοί Γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι από 28 Μαΐου εως και 17 Ιουνίου 2021 μπορείτε να υποβάλλετε αίτηση για την εισαγωγή μαθητών/μαθητριών στην Α΄τάξη του Πειραματικού Γυμνασίου. Οι αιτήσεις θα υποβληθούν μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης στον σύνδεσμο 

Εγγραφή σε Πρότυπο / Πειραματικό Σχολείο - Gov.gr (www.gov.gr) 

Για την εισαγωγή των μαθητών/τριών στα Πειραματικά Γυμνάσια η Υπουργική Απόφαση ορίζει οτι γίνεται με κλήρωση η οποία διενεργείται ηλεκτρονικά από τριμελή Επιτροπή. 

Αναλυτικές πληροφορίες για το σχολείο και τη διαδικασία εισαγωγής μαθητών και μαθητριών στην Α' τάξη μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του Πειραματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου 

Ενημέρωση για το self test και τη σχολική κάρτα των μαθητών και μαθητριών

Αγαπητοί Γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 17-05-2021 θα γίνεται αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) μόνο μία φορά, κάθε Δευτέρα πρωί. Επομένως, δεν θα χρειαστεί σήμερα να γίνει ο σχετικός έλεγχος στα παιδιά. Μπορείτε από σήμερα και μέχρι την Παρασκευή με το ΑΜΚΑ του/της μαθητή/τριας να προμηθευτείτε από το φαρμακείο δύο αυτοδιαγνωστικά τεστ για τις επόμενες δύο εβδομάδες.

Κάθε Δευτέρα πρωί θα πρέπει να επιδείχνει ο μαθητής και η μαθήτρια τη σχολική κάρτα. Μπορείτε να επισκεφθείτε το προηγούμενο άρθρο της ιστοσελίδας μας Επανέναρξη Μαθημάτων  για να δείτε αναλυτικά τις οδηγίες που αναγράφονται σχετικά με τη διαδικασία δήλωσης του αποτελέσματος και έκδοσης της σχολικής κάρτας.

Με εκτίμηση,

Η Δ/ντρια του σχολείου

Μαρίνα Σούκα

Δημιουργούμε και Εκφραζόμαστε εν...τέχνως

Διανύοντας την τελευταία εβδομάδα της σχολικής χρονιάς οργανώνουμε δράσεις εικαστικές, αθλητικές και μουσικοθεατρικές με τη συμμετοχή όλων των τάξεων του σχολείου για να κλείσουμε με δημιουργικό και έντεχνο τρόπο τη σχολική χρονιά 2020-2021.

Οι δράσεις πραγματοποιούνται μέσα στους χώρους του σχολείου ανά τάξεις και σύμφωνα πάντα με τους υγειονομικούς κανονισμούς.

 

αφισα3

Επιλογή 2ης ξένης γλώσσας για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ και Στ΄ τάξης κατά το σχολικό έτος 2021-2022

Αγαπητοί Γονείς της Δ΄και Στ΄τάξης,

σας ενημερώνουμε ότι μέχρι την Τετάρτη 26-05-2021 θα πρέπει να δηλώσετε τη Β΄ ξένη γλώσσα (Γαλλικά ή Γερμανικά) που επιθυμείτε να παρακολουθήσει το παιδί σας για το επόμενο σχολικό έτος 2021-2022 (Εγκύκλιος Φ52/55240/Δ1/18-05-2021)

Μπορείτε να καταθέσετε την αίτηση σας συμπληρώνοντας αποστέλοντας την σχετική φόρμα . Θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή ξένης γλώσσας, καθώς αυτή δεν μπορεί να αλλάξει.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο, οι μαθητές της Ε΄ τάξης κατά το επόμενο σχολικό έτος, θα διδάσκονται ως 2η ξένη γλώσσα όποια από τις δυο (Γαλλικά-Γερμανικά) έχει την πλειοψηφία των δηλώσεων προτίμησης σε επίπεδο τμήματος, όπως αυτή διαμορφώνεται μετά τις δηλώσεις των μαθητών. Σε περίπτωση ισοψηφίας στις προτιμήσεις των μαθητών του τμήματος, διδάσκεται ως 2η ξένη γλώσσα αυτή για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες σε επίπεδο οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δεν επιτρέπεται αλλαγή τμήματος μαθητών λόγω διαφορετικής προτίμησης σε σχέση με τη 2η ξένη γλώσσα που πλειοψήφησε και διδάσκεται στο τμήμα τους.

Αν μέχρι την 1η Οκτωβρίου του επόμενου σχολικού έτους δεν έχει καλυφθεί η θέση του/της εκπαιδευτικού της ξένης γλώσσας που επιλέχθηκε από τις δηλώσεις προτίμησης, τότε οι μαθητές/τριες θα διδαχθούν την ξένη γλώσσα για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες σε επίπεδο οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για τους μαθητές που θα φοιτήσουν την επόμενη σχολική χρονιά στο Γυμνάσιο προβλέπεται να παρακολουθήσουν τη γλώσσα που διδάχτηκαν στο Δημοτικό. Κατ’ εξαίρεση, όποιοι/ες έχουν σοβαρούς λόγους να επιλέξουν στο Γυμνάσιο διαφορετική 2η ξένη γλώσσα από αυτή που διδάχτηκαν στο Δημοτικό, δύνανται να υποβάλουν αιτιολογημένη γραπτή αίτηση (υπεύθυνη δήλωση), μέχρι τις 4 Ιουνίου 2021, παράλληλα με την αίτηση σε έντυπη μορφή στο σχολείο.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

Αγαπητοί Γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές για το Ολοήμερο Πρόγραμμα του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2021-2022 ξεκίνησαν και θα λήξουν στις 24 Μαΐου 2021.

Το Ολοήμερο Πρόγραμμα λειτουργεί καθημερινά από τις 13:15 (μετά τη λήξη του πρωινού προγράμματος) έως τις 16:00. Υπάρχει η δυνατότητα ενδιάμεσης αποχώρησης των μαθητών /τριών στις 15:00. Στο ημερήσιο πρόγραμμα του Ολοήμερου αντιστοιχούν 2 ώρες μαθήματος καθώς και ώρα φαγητού-χαλάρωσης.

Για όσα παιδιά παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα δίνεται η δυνατότητα εγγραφής στο τμήμα Πρωινής Ζώνης (7:00 -8:00 π.μ.).

Για το σχολικό έτος 2021-2022 θα γίνονται δεκτές όλες οι αιτήσεις για φοίτηση στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, καθώς δεν υπάρχουν προϋποθέσεις εγγραφής.

Περίοδος εγγραφών: Οι εγγραφές στο Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνονται κατά την τρέχουσα περίοδο (18-24 Μαΐου), ενώ οι μαθητές/τριες μπορούν να διακόψουν τη φοίτησή τους οποιαδήποτε στιγμή, κατόπιν υποβολής σχετικού αιτήματος από τους γονείς τους. Επίσης, η φοίτηση διακόπτεται εάν συμπληρωθούν 15 συνεχόμενες απουσίες.

Η εγγραφή των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα είναι ετήσια, ως εκ τούτου απαιτείται κάθε χρόνο υποβολή νέας αίτησης εγγραφής για το σχολικό έτος 2021-2022.

 

Υποβολή αιτήσεων: Οι γονείς που επιθυμούν την εγγραφή του παιδιού τους στο Ολοήμερο Πρόγραμμα θα πρέπει να συμπληρώσουν την αίτηση. Επίσης, μπορούν να απευθύνονται στη δασκάλα/ο του τμήματος που φοιτά το παιδί τους για να ζητήσουν τη σχετική αίτηση. Στους γονείς που τα παιδιά τους φοιτούν ήδη στο Ολοήμερο έχουν δοθεί αιτήσεις.

 

Ενημέρωση για το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα». Παροχή επιταγής (voucher) αξίας 200 ευρώ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop)

Σύντομη περιγραφή του προγράμματος: Tο πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα» εξασφαλίζει επιταγή (voucher) αξίας 200 ευρώ για κάθε μαθητή, σπουδαστή και φοιτητή, που εμπίπτει σε συγκεκριμένα εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop). Το πρόγραμμα εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και στοχεύει στον περαιτέρω ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων της εκπαιδευτικής κοινότητας και την επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου.

Κριτήρια επιλεξιμότητας: Δικαιούχοι του προγράμματος είναι οι οικογένειες με ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα έως 6.000 ευρώ, οι οποίες δικαιούνται να λάβουν επιταγή 200 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο ηλικίας από 4 έως 24 ετών, το οποίο φοιτά σε επιλέξιμη δημόσια εκπαιδευτική δομή στην Ελλάδα. Διευκρινίζεται ότι το ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα ορίζεται με βάση το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα, τον αριθμό των παιδιών ανά οικογένεια και το αν μια οικογένεια είναι μονογονεϊκή ή όχι. Για παράδειγμα, για μια οικογένεια με δύο γονείς και δύο παιδιά, το ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα των 6.000 ευρώ αντιστοιχεί σε μεικτό οικογενειακό εισόδημα 12.000 ευρώ. Κατά τη διάρκεια του Α’ κύκλου του προγράμματος, μπορούν να καταθέσουν αίτηση οι εγκεκριμένοι δικαιούχοι του επιδόματος παιδιού του ΟΠΕΚΑ για το έτος 2020, οι οποίοι εντάσσονται στην πρώτη εισοδηματική κατηγορία. Κατά τη διάρκεια του Β’ κύκλου, θα μπορούν να καταθέσουν αίτηση και οι υπόλοιποι δικαιούχοι που πληρούν τα εισοδηματικά και τα υπόλοιπα κριτήρια του προγράμματος, ανεξαρτήτως του αν είναι εγκεκριμένοι δικαιούχοι του ΟΠΕΚΑ. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι οικογένειες μπορούν να διερευνήσουν την επιλεξιμότητά τους και αυτόματα μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή που αναφέρεται στο επόμενο σημείο.

Τρόπος υποβολής αιτήσεων: Οι αιτήσεις κατατίθενται ηλεκτρονικά στην εφαρμογή https://beneficiary.digital-access.gov.gr/. Οι αιτούντες καλούνται αρχικά να μπουν στην ιστοσελίδα του προγράμματος https://www.digital-access.gov.gr ώστε να ενημερωθούν για το πρόγραμμα, τα κριτήρια επιλεξιμότητας και την αναλυτική διαδικασία για την υποβολή της αίτησης επιχορήγησης. Μετά, εισέρχονται στην εφαρμογή χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς τους στο Taxisnet και ολοκληρώνουν την καταχώρηση των στοιχείων τους δηλώνοντας επιπλέον το προσωπικό τους ΑΜΚΑ. Καταχωρούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου ώστε να λαμβάνουν έγκαιρη και εμπιστευτική πληροφορία από το Πρόγραμμα μέσω SMS. Δηλώνουν το σύνολο των εξαρτώμενων τέκνων για τα οποία επιθυμούν να κάνουν αίτηση και συμπληρώνουν τα στοιχεία φοίτησής τους. Επισημαίνεται ότι κάθε δικαιούχος μπορεί να καταθέσει μόνο μία αίτηση στο σύστημα, η οποία θα πρέπει να αφορά το σύνολο των εξαρτώμενων τέκνων τα οποία είναι επιλέξιμα να λάβουν επιταγή.

Ηλεκτρονικές διασταυρώσεις: Οι διασταυρώσεις των στοιχείων που επιβεβαιώνουν την επιλεξιμότητα των εξαρτώμενων τέκνων να ωφεληθούν από το πρόγραμμα γίνονται κυρίως ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, στον Α’ κύκλο του προγράμματος, η επιβεβαίωση της σύνθεσης της οικογένειας, της εισοδηματικής κατηγορίας, και της φοίτησης των τέκνων σε δημόσιες δομές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και σε Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης αρμοδιότητας του Υ.ΠΑΙ.Θ., πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικών διασταυρώσεων. Εφόσον υπάρχουν προβλήματα στις ηλεκτρονικές διασταυρώσεις, θα πρέπει να γίνονται διορθώσεις στα αντίστοιχα μητρώα του δημοσίου, σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του προγράμματος. Επισημαίνεται ότι η επιτυχής ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων επιλεξιμότητας για τους μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απαιτεί συμφωνία των στοιχείων τους στο Μητρώο ΑΜΚΑ και το Μητρώο MySchool. Σε περίπτωση μη δυνατότητας ηλεκτρονικής διασταύρωσης των στοιχείων κάποιας μαθήτριας ή κάποιου μαθητή, παρότι έχουν ακολουθηθεί όλες οι σχετικές οδηγίες, οι Διευθυντές των Σχολείων καλούνται να επικοινωνούν με το Υ.ΠΑΙ.Θ. μέσω των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

Ημερομηνία λήξης του προγράμματος: Η ημερομηνία γενικής λήξης του Προγράμματος είναι η Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021. Μετά από αυτή την καταληκτική ημερομηνία δεν θα είναι δυνατή η υποβολή νέων αιτήσεων, η έκδοση νέων επιταγών για αιτήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς και η πραγματοποίηση αγορών με τις εκδοθείσες επιταγές (εκτός από κάποιες εξαιρέσεις που αφορούν ακυρώσεις και επανεξαργυρώσεις επιταγών και αναφέρονται αναλυτικά στην Προκήρυξη του Προγράμματος).

 

psifiaki merimna 1

 

psifiaki merimna 2

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη του τμήματος Στ1 στην Τράπεζα Πειραιώς

 

Την Τετάρτη 19 Μαϊου το τμήμα Στ1 του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο κεντρικό κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος "Learn and Earn", ενός προγράμματος με στόχο τον χρηματοπιστωτικό εγγραματισμό που συνιστά την απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων για τη σωστή διαχείριση των χρημάτων που διαθέτουμε.

Στον εξωτερικό χώρο της Τράπεζας οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τον κ. Αποστολάκη Ιωάννη, διευθυντή του υποκαταστήματος, για τον τρόπο που πραγματοποιούνται οι οικονομικές συναλλαγές και τις εξελίξεις που έχει φέρει η τεχνολογία στον χρηματοπιστωτικό τομέα τα τελευταία χρόνια. Επίσης ενημερώθηκαν για τους βασικούς κανόνες που διέπουν τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές αλλά και πώς να παίρνουν τις σωστές αποφάσεις πριν δανειστούν ή ξοδέψουν. Στη συνέχεια, σε ομάδες, ξεναγήθηκαν στους χώρους του καταστήματος και προχώρησαν σε εικονικές συναλλαγές στα αυτοματοποιημενα μηχανήματα που βρίσκονται στον χώρο της Τράπεζας. Με την ολοκλήρωση της επίσκεψης τα παιδιά παρέλαβαν και ένα πολύ χρήσιμο δώρο!

Η Διεύθυνση του σχολείου και οι εκπαιδευτικοί του προγράμματος ευχαριστούμε από καρδιάς τον κ. Αποστολάκη Ιωάννη, διευθυντή του Κεντρικού Καταστήματος της Τράπεζας Πειραιώς, για την εξαιρετική ξενάγηση και πληροφόρηση που παρείχε στους μαθητές και μαθήτριες του  Στ1 του σχολείου μας αναφορικά με τον χρηματοπιστωτικό τρόπο συναλλαγών του τραπεζικού συστήματος. 

  

 

IMG 20210519 121107 IMG 20210519 123928 IMG 20210519 124226 piggybank

 

      

Επανέναρξη μαθημάτων Δευτέρα 10-5-2021

Αγαπητοί Γονείς,

Σας ευχόμαστε χρόνια πολλά με υγεία!

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 10-5-2021 ξεκινά η δια ζώσης διδασκαλία και θα μπορούμε πια να συναντηθούμε από κοντά εκπαιδευτικοί και μαθητές. Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε για τον τρόπο λειτουργίας μας:

Λειτουργία σχολείου:

Το πρόγραμμα της δια ζώσης διδασκαλίας είναι το ίδιο που ίσχυε και πριν την αναστολή των μαθημάτων. Το σχολείο θα λειτουργήσει με τον ίδιο τρόπο όπως και πριν (διαφορετικές είσοδοι προσέλευσης και αποχώρησης μαθητών, υποχρεωτική χρήση μάσκας, χρήση αντισηπτικών, σχολαστικός καθαρισμός και αερισμός σχολικών χώρων, ολοήμερο πρόγραμμα, λειτουργία κυλικείου τηρώντας τα αναγκαία μέτρα, κ.λ.π.).  

Αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) για COVID-19:

Σύμφωνα με την υπ. αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ.27707/05-05-2021 ΚΥΑ (ΦΕΚ 1825, τ. Β) και με την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ 50209/ ΓΔ4/5-5-2021 με θέμα: "Ενημέρωση για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID – 19προβλέπεται ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) για COVID-19 για τους μαθητές/μαθήτριες, εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό των σχολείων.

Ο έλεγχος αυτός διενεργείται δύο (2) φορές, πριν από τη Δευτέρα και την Πέμπτη και πριν από την έναρξη των μαθημάτων.

Ο έλεγχος διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Η προμήθεια του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου των μαθητών γίνεται από τους γονείς/κηδεμόνες τους, επιδεικνύοντας τον ΑΜΚΑ, του παιδιού και την αστυνομική ταυτότητα των ίδιων (γονέων/κηδεμόνων) στο φαρμακείο. Μαζί με τον δωρεάν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο παραλαμβάνονται και ενημερωτικά φυλλάδια.

Οι μαθητές, των οποίων ο ΑΜΚΑ δεν εμφανίζεται, ώστε να παραλάβουν τον αυτοδιαγνωστικό έλεγχο από το φαρμακείο, πρέπει να μεταβαίνουν για αυτοδιαγνωστικό έλεγχο, σε μια από τις δημόσιες δομές, όπως αυτές είναι αναρτημένες στην ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Οδηγίες για την υλοποίηση του ελέγχου μπορείτε να βρείτε στην ακόλουθη σελίδα:  https://self-testing.gov.gr/#mathites

Δήλωση αποτελέσματος ελέγχου:

Η δήλωση του αποτελέσματος του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου γίνεται στη σελίδα  https://dilosi.services.gov.gr/login?template=COVID19-SELF-TEST&next=/templates/COVID19-SELF-TEST/create/ από όπου και εκτυπώνεται η σχολική κάρτα για COVID-19 την οποία πρέπει να έχουν μαζί τους οι μαθητές κάθε Δευτέρα και Πέμπτη προσερχόμενοι στο σχολείο. Εναλλακτικά, η κάρτα μπορεί να εκτυπωθεί και να συμπληρωθεί χειρόγραφα εδώ 

Σε περίπτωση αδυναμίας εκτύπωσης της σχολικής κάρτας COVID-19 , μπορούν να συμπληρωθούν χειρόγραφα τα ζητούμενα στοιχεία (σύμφωνα με παραπάνω έγγραφο) και να υπογραφούν από τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών. Για τις επόμενες εβδομάδες, το σχολείο μπορεί να εξασφαλίσει σε όσες μαθήτριες και μαθητές δεν έχουν τη δυνατότητα εκτύπωσης τα σχετικά έγγραφα, εφόσον αυτό ζητηθεί από αυτούς ή τους γονείς/κηδεμόνες τους.

Εάν το αποτέλεσμα του ελέγχου είναι θετικό, τότε εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος, την οποία εκτυπώνουν και στη συνέχεια μεταβαίνουν εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών σε μια από τις δημόσιες δομές, όπως αυτές είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα https://self-testing.gov.gr για δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο. Στην περίπτωση κατά την οποία ο δωρεάν επαναληπτικός έλεγχος είναι θετικός, ακολουθείται το Πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Εάν ο δωρεάν επαναληπτικός έλεγχος είναι αρνητικός, εκδίδεται σχετική βεβαίωση από τη δημόσια δομή, με την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, ο/η μαθητής/τρια επιστρέφει στον χώρο της σχολικής μονάδας, επιδεικνύοντας την ως άνω βεβαίωση.

Προσέλευση μαθητών/τριών στο σχολείο – επίδειξη της σχολικής κάρτας:

Για τη συμμετοχή των μαθητών στα μαθήματα είναι απαραίτητη η προσκόμιση της σχολικής κάρτας για COVID-19 με αρνητική δήλωση αποτελέσματος.

Η δήλωση θα επιδεικνύεται από τους μαθητές (δεν θα παραδίδεται) στους εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς κατά την είσοδό τους στο χώρο του σχολείου από τις αντίστοιχες εισόδους.

Για το διάστημα αυτό, οι πόρτες εισόδου του σχολείου θα παραμένουν κλειστές κατά την ώρα της πρωινής προσέλευσης, προκειμένου όλες οι μαθήτριες και οι μαθητές να εισέρχονται στο σχολείο μετά την επίδειξη της σχολικής κάρτας COVID-19.

Στην περίπτωση που μαθήτρια ή μαθητής δεν επιδείξει τη σχολική κάρτα κατά την είσοδό της/του στο σχολείο, τότε δεν γίνεται δεκτή/ός, λαμβάνει απουσία και απομακρύνεται από την σχολική μονάδα. ενώ θα καλείται ο γονέας του να τον παραλάβει. Ο/Η μαθητής/τρια παραμένει στον ειδικό χώρο που έχει διαμορφωθεί, στη σχολική μονάδα, για την αποφυγή περαιτέρω μετάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, τηρουμένων όλων των ισχυόντων υγειονομικών μέτρων προστασίας. Οι γονείς / κηδεμόνες ενημερώνονται από τους/τις εκπαιδευτικούς για την υποχρέωση της διενέργειας του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου νόσησης κατά του κορωνοϊού COVID-19 για κάθε μαθητή/τρια προκειμένου να εξασφαλισθεί η μέγιστη δυνατή προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Οι μαθητές/τριες φέρουν μαζί τους (στην τσάντα τους) τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος μέχρι και τη διενέργεια του επόμενου αυτοδιαγνωστικού ελέγχου, σε περίπτωση που ζητηθεί επίδειξή της από εκπαιδευτικό ή από τον Διευθυντή του σχολείου. Κάθε Δευτέρα και Πέμπτη, κατά την είσοδο των μαθητών/τριών στην αίθουσα για την 1η ώρα του μαθήματος, θα γίνεται επιβεβαίωση της ύπαρξης της σχολικής κάρτας COVID-19 από τον εκπαιδευτικό, κατά τη λήψη των παρουσιών των μαθητών/τριών. Αν οι μαθητές απουσιάζουν την ημέρα του ελέγχου για οποιοδήποτε λόγο, όταν θα επιστρέψουν στο σχολείο θα πρέπει να φέρουν μαζί τους και να επιδείξουν τη σχολική κάρτα COVID-19 με αρνητική δήλωση αποτελέσματος.

 

 

Αναλυτικές οδηγίες μπορείτε να δείτε στο padlet